Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

BMW 6 Series Coupe Concept

Μια δεύτερη ευκαιρία για εξάρες διανοίγεται για την BMW στη νέα προσπάθεια της να κερδίσει το παιχνίδι στην κατηγορία των Grand Tourer, ή αλλιώς των μεγάλων κουπέ υψηλών επιδόσεων.

Η BMW δεν συνηθίζει να παρουσιάζει πειραματικά μοντέλα μόνο για εντυπωσιασμό. Ίσως να είναι πολυτέλεια στις μέρες μας ακόμα και για μια κερδοφόρο γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αυτή η πρακτική. Σε κάθε περίπτωση, το Coupe Concept που είδαμε στο Παρίσι αυτή την εβδομάδα θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο χρόνο, αντικαθιστώντας τη σειρά 6, που κυκλοφορεί από το 2003.

Η τεχνολογία στο στρατόπεδο της BMW είναι ένα αδιαπραγμάτευτο στοιχείο. Ισχυροί και προηγμένοι κινητήρες, μαζί με εξελιγμένα αυτόματα κιβώτια, αλουμινένιες αναρτήσεις πολλαπλής συνδεσμολογίας και εξαιρετικά συστήματα διεύθυνσης, αποτελούν το ιδανικό υπόβαθρο για ένα σπορ αυτοκίνητο τουριστικών προσανα-
τολισμών. Και η νέα «6άρα» είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η μεγαλύτερη πρόκληση λοιπόν για την BMW ήταν το αν και κατά πόσο το νέο κουπέ θα εγείρει συναισθήματα μέσω της εικόνας του. Ειδικότερα αυτή την εποχή, κατά την οποία τόσο η Audi με το Α7 Sportback όσο και η Mercedes με την καινούργια CL στριμώχνουν την υπάρχουσα σειρά 6 της BMW στη γωνία.

O προσανατολισμός ήταν σαφής. Ένα αμάξωμα στα 5 μ. με δύο πόρτες και καμπίνα τεσσάρων επιβατών. To family look υπάρχει εκεί ισχυρό, αν και η BMW στο παρελθόν έχει δοκιμάσει την παρατυπία. Όχι πια. Η νέα 6άρα είναι ένα γνήσιο BMW κατ' εικόνα -όχι καθ' ομοίωση- των οικογενειακών μοντέλων εκ Βαυαρίας με δυναμική φόρμα, πλαϊνές ακμές και μεγάλο πρόβολο. Στους νεωτερισμούς θα βρείτε ένα πλήρες πακέτο λαμπτήρων LED -οι μπροστινοί είναι προσαρμοζόμενοι-, μια γυάλινη οροφή, αλλά και φουτουριστικούς καθρέπτες. Τα δύο τελευταία στοιχεία ίσως να είναι και τα μοναδικά που δεν θα ενσωματωθούν στο μοντέλο παραγωγής.

Γνώριμη η εικόνα και στο εσωτερικό, με το ταμπλό να έχει κλίση προς τον οδηγό (όπως παλιά), με δίχρωμες επενδύσεις και μια τεράστια οθόνη ενδείξεων στο κέντρο διαγωνίου 10,2 ιντσών. Κερασάκι στην τούρτα, το ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 16 ηχεία!
Οι αυξημένες διαστάσεις -σε σχέση με την υπάρχουσα σειρά-και το επίσης διευρυμένο μεταξόνιο εξασφαλίζουν στους δύο πίσω επιβάτες αρκετό χώρο για τα πόδια. Όμως τα μικρά πλαϊνά κρύσταλλα και η καμπυλότητα της οροφής δεν αφήνουν άλλα περιθώρια ευρυχωρίας. Ποιος νοιάζεται τελικά;
Δεν χωρά αμφιβολία πως, σε επίπεδο κινητήρων, η νέα σειρά θα ενισχυθεί από τις υπηρεσίες 6κύλινδρων και δκύλινδρων κινητήρων βενζίνης με αποδόσεις από 306 έως και 585 ίππους της κορυφαίας έκδοσης Μ6.

Είναι μάλλον νωρίς για να κάνουμε όνειρα για μια ανοιχτή έκδοση. Αν πάντως προκύψει, θα τη θέλαμε με αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, και όχι με μαλακή υφασμάτινη, όπως στο υπάρχον μοντέλο. Έχουμε κι εμείς κάποιες απαιτήσεις.

Πηγή:Ένθετο Informer, Ο κόσμος του επενδυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου